2016. szeptember 12., hétfő

Metamorf Masszázs / Oldás Tanfolyam



Metamorf  Masszázs / Oldás Tanfolyam
Változz, hogy változtathass!
A metamorfózis nem más, mint egy átalakulás, átváltozás. Ahogy a petéből pillangó lesz, úgy leszel képes Te is megélni az átalakulás minden fázisát e technika segítségével, s ezt képes leszel átadni másoknak is. Eljött az idő, hogy ezzel a gyengéd érintésekkel tarkított, oldással és masszázs technikával Te is megismerkedj, oldódj és ezzel a tudással Te is segítője lehess a hozzád fordulóknak.

A Metamorf Technika nem egy általános masszázs, ez egy különleges technika, mely képes 3 idősíkon (előző életek, magzati kor, jelen élet) feloldani a tudatalattiban tárolt lelki blokkot, majd képes kiáramoltatni azokat a szívcsakrán keresztül. Részleteket itt olvashatsz a Metamorf masszázsról: http://nekedholfaj.blogspot.hu/2016/07/itt-az-ido-engedd-el-blokkjaid-lelked.html

Mitől más ez a két napos képzés a hasonló Metamorf tanfolyamokhoz képest?
  • Tanfolyamon lehetőséged nyílik megtapasztalni magadon is, 2 napon keresztül a Metamorf oldás hatását, melyet személyes terápiáid során, már értékes információként hasznosíthatsz, segítve az aktuális oldódni vágyó páciensed.
  • A Metamorf masszázs lépésein túl megismerkedhetsz a főbb csakrák működésével, aktiválásával.
  • A Metamorf masszázsban használatos meditációt jobban elmélyítheted, hatását magadon tapasztalhatod több ízben is.
  • Az elmúlt évek tapasztalásait átadhatom részedre. Olyan kérdésekre is választ kaphatsz, amelyek a gyakorlatban és a mindennapok kezeléseiben segítségedre lehetnek, hogy a leghatékonyabb kezeléseket adhasd a vendégeidnek.
  • S nem utolsó sorban, átadok egy technikát, mellyel képes leszel magadon is alkalmazni a metamorf kezelést!
Változz, hogy változtathass!
Szeretettel várlak a tanfolyamon! Sándor Szilvi - Természetgyógyász - Akupresszőr és fülakupunktőr, scenar – és masszázs terapeuta

Tanfolyam helyszíne, időpontja és ára:

2017. április 29-30. – 24.500 Ft/fő/2 nap
Budapest - Közös Tér Shiatsu és Masszázs Műhely 
(Jelentkezési határidő: 2017. 04. 15. Befizetendő előleg: 10.000 Ft)

Jelentkezés e-mailben történik:
sandor.szilvia75@gmail.com (Jelentkezési lapot küldöm a részedre a feltételekkel és részletekkel együtt)
Információk rólam: www.nekedholfaj.blogspot.com     06 70 343 3 343
 

Egészséget, jókedvet kívánok szeretettel: Sándor Szilvi Ha a továbbiakban is szeretnél értesülni az újabb egészséggel kapcsolatos bejegyzéseimről, kérlek iratkozz fel hírlevélre. Kérdésed, véleményed van az olvasottakkal kapcsolatban? Itt megírhatod comment formájában.

2 megjegyzés:

  1. Vélemény egy kedves klienstől: Már a kezelés elején levő vezetett meditáció során elszakad az ember a valóságtól. Teljesen könnyednek és gondtalannak éreztem magam a kezelés során. Szinte érezhető volt, ahogy megindult az energia. Bizseregtem és szédültem, de mindez nagyon kellemes és jól eső érzés volt. A későbbiekben azt tapasztaltam, hogy sok folyadékra volt szükségem, valamint sokkal felszabadultabb és türelmesebb lettem. Az apró dolgokat kevésbé veszem a szívemre. Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom!  K. Anett

    VálaszTörlés
  2. „Az egészségügyi állapotom rohamosan megromlott, akármilyen orvoshoz mentem mindegyikük újabb betegségemről tájékoztatott. Kezdtem depresszióba esni. Szedtem 9-10 gyógyszert minden nap, és vártam a csodát, de egyre több mellékhatásból adódó probléma lett, refluxom lett, ami megkeserítette a mindennapjaimat. Egyszer leültem, és magamba meredtem kicsit, és ekkor jött a felismerés, a lelki problémáim okozzák a betegségeimet, így nem a gyógyszerektől kell várnom a csodát, hanem a lelkemet kell meggyógyítani, és meggyógyul vele a testem is! Mikor hallottam a metamorf masszázsról, el se tudtam képzelni, hogy ez hogy tud segíteni bármiben, féltem is tőle, nehogy olyan rossz emlékeket hozzon fel, amik nagyon fájtak, és emlékekben, érzelmekben megint át kell élnem, de még mindig jobbnak gondoltam, mint ha beszélnem kellene a fájdalmaimról (ami egy nagy csalódás volt). Hát eljött a nap, amikor mentem a kezelésre, előtte már izgultam, alig tudtam aludni is. A Szilvit megláttam, és nyugalom, biztonság árad ki belőle, így meg is nyugodtam. Megkezdődött a meditáció, akkor egy hatalmas nyugalom kerekedett felül rajtam, elengedtem a gondjaim. A kezelés alatt rengeteg képet, történetet láttam magam előtt, kicsit olyan érzés volt, mintha elhagytam volna a testem, és utaztam volna egy másik világba, repültem gyönyörű tájak felett, láttam magam bizonyos szituációkban, talán a jövőben. Ekkor rátapintott a lényegre, ekkor jött a férfi oldal, ahol a férfiak által okozott sérelmeket tároljuk, itt jöttek a hevesebb érzelemkitörések, elkezdtem sírni, majd felváltva nevetni. Nagyon érdekes, és egyben ijesztő is volt, mivel nem tudtam kontrolálni ezeket a dolgokat. Majd ezek elmúltak, a kezelés zajlott tovább, majd ismét láttam egy arcot, és elkezdtem zokogni, és nem értettem miért, mivel életem egyik legfontosabb személye jelent meg előttem, majd a sírás ismét alább hagyott. A kezelés végeztével átbeszéltük a dolgokat, de sok mindent nem értettem akkor még, és megint sírásban törtem ki. Nagyon sokkolt ez a sok információ, hogy miért láttam ennyi mindent… Ezek feldolgozása napokba telt. Több napra rá ismét érzelemingadozásaim lettek, ingerlékenység, sírás, nevetés tört rám a semmiből, amit nem tudtam megmagyarázni, de ezeket az érzéseket valószínű tároltam magamban, és ekkor távoztak. Ezt követő kezelésen már nem láttam semmilyen képet, viszont izomrángásaim, görcseim voltak, még mindig a férfiakkal kapcsolatban. Voltak nagy lélegzetvételek, sóhajok, amik a bennem tárolt feszültségeket vetítették ki. Volt, amikor nyelnem kellett egy nagyot, ezután egy csomót éreztem a torkomon, ami megmaradt még 2 hétig, ami a ki nem mondott dolgokat jelentette. A 6.-ik kezelésnél már alig reagáltam láthatóan a kezelésre, ami szerencsére azt engedi következtetni, hogy elengedtem a problémákat, amiket tároltam. A legnagyobb meglepetésemre meghozta az eredményét is, az egészségem kezdett rendeződni, a refluxom egyik pillanatról a másikra elmúlott, a közérzetem javult, elhagytam jó pár gyógyszert. A másik nagyon pozitív dolog, hogy az a személy, aki összetörte a szívem és valószínű okozta nekem ezeket a nagyon mély lelki töréseket, vele kapcsolatban megváltozott a hozzáállásom. Mikor láttam mindig rosszul lettem, olyan durva fizikai sokkot okozott a puszta látványa, mintha az összes harag, csalódás, fájdalom egy pillanat alatt rám szakadt volna, és szinte összetört, ez az érzés megszűnt. Azóta mikor látom, az emlékek előjönnek, de nem kapcsolódnak hozzá durva érzések. Sokat tanultam ebből, mivel rá kell jönnünk arra, hogy az egészségünkre mindennél jobban vigyázni kell, és mi vagyunk a felelősek sok betegségért is, mivel a haragunkat ki kell mondani, az érzéseinket meg kell élni, és a jelentéktelen dolgokon nem kell aggódni, és akkor nem mérgezzük magunkat potyára. Annyira pozitív érzéseim vannak a metamorffal kapcsolatban, hogy én is ajánlom mindenkinek, és a tudás elsajátításának útjára is lépek, hogy ezzel a fantasztikus módszerrel minél több emberen tudjunk segíteni. Köszönöm Szilvi”

    VálaszTörlés